Mr.Garner

 2009.12.21. 16:21

Meg soha nem irtam blogot es ezen szokasomon a jovoben sem kivanok valtoztani,viszont  ez most kikivankozik.Nevezzuk egyszeri blognak.A tortenet 2007 nyaran kezdodott amikoris az akkori ferjemmel kikoltoztunk angliaba egy ugynoksegen keresztul.Persze az ugynokseg atvert,ami kulonosebben egyikunket sem viselt meg ellenben eletunkben eloszor nehez penzugyi helyzetben talaltuk magunkat.A tortenet lenyege az volt hogy a haz amiben elszallasoltak egy zolai patkanylyuk volt,de termesztesen reneszansz ember leven ebben is megtalaltam a szepseget,egy paradicsom Sal veszett el bennem:-)Szoval onerobol elkezdtunk munkat keresni a faluban-meg csak nem is varos volt-hogy mielobb onalloak legyunk.Az egyik ilyen "felfedezo"tura kozben egy hazra bukkantunk,ami uresen allt,butorok es pokhalok nelkul es egy hatalmas oreg fa kandallo allt benne.Muszaj volt kozelebbrol szemugyre venni,es amikor beleptunk a 6 hazbol allo "Court"-be egy ferfi allt velunk szemben es valamit pakolt egy hatalams terepjaroba.O volt Mr.Garner.Kulsore mondhatnank semmi kulonos,oszes haj,vilagito kek szemek,szeles vall,megis volt valami eklektikus a vonasaiban ami miatt nem lehetett besorolni a szepfiuk kategoriajaba.Percekig alltunk egymassal szemben,nema csendben neztuk egymast,majd megkerdeztuk hogy tudja-e kie a haz.termesztesen az ove volt.Elenken elkezdett erdeklodni hogy mi jaratban errefele es akkor elmeseltuk neki kalvariank tortenetet.Hirtelen nagyon segitokesz lett,elkerte a szamunkat es kozolte hogy megkerdez mindenkit hogy tud e szamunkra munkat biztositani.Egyszer sem nezett ram,ami nemikepp zavart,nem ertettem leven nem ezt szoktam meg,de betudtam annak hogy nem tetszhetek mindekinek.Ket napig nem hallottunk rola,aztan felhivott azzal az orult otlettel hogy koltozzunk ossze harmasban,mert o maganyos van legalabb 20 haza epitesi vallalkozokent es felajanlotta hogy o fizeti az osszes kiadasunkat amig nem talalunk munkat.A ferjem az elso perctol kezdve ellenezte,de mi ketten addig-addig nogattuk amig belement es mar masnap egyutt eltunk.

Es elkezdodott a legszebb tortenet az eletemben,az a valami amin keresztul elkezdtem megismerni onmagamat,az igazi onmagamat.Aminek kovetkezteben a hibaim hirtelen megszuntek hibanak lenni,es szeretheto tujajdonsagga avanzsaltak.Meglattuk,felismertuk egymasban onmagunkat.Kiderult,hogy tenyleg nagyon maganyos,van egy lanya akitol el van tiltva es csak ket hetente lathatja felugyelet mellett,sokat iszik ha egyedul van,nincsenek szokasai(az ivason kivul:-)baratai nincsenek csak uzlettarsai,utalja a szerelmet es az erzelmeket es egyebkent pedig 10 eves.Azert gyuloli az erzelmeket mert eddig ahanyszor szerelmes volt csalodott,atvertek,megcsaltak.Osszesen 7 baratnoje volt,es utal mindent ami emberi.Nem akar kotodni,megsem kepes elengedni erzelmileg.

Estenkent rengeteget beszelgettunk foleg o es en,es nem volt olyan dolog amirol maskepp velekedtunk volna.Ugyanazokat a filmeket szeretjuk,ugyanazon sirunk,ugyanazok a dolgok tesznek boldogga,ugyanaz az ertekrendunk etc.Jott a szikra.Rengeteg jatszottunk,kekszet dugtunk egymas cipoje,aztan teat a kaveba,aztan kimostam az osszes cipojet es nem tudott sehova menni,rendszeresen rizzsel es borsoval dobaltuk egymast es konzekvensen ugyanugy a lefolyoba ragasztottuk a ragonkat.Egyikunk sem tud fozni igy percekig azon tanakodtunk,hogy vajon hany fokon kell pizzat sutni,vagy hogy fuszerezzuk be a csirket.A ferjem pedig ekozben mosott,fozott,takaritott es a maga komoly termeszetvel"elviselt"minket.A volt ferjemben egy ormester veszett el,nala mindennek helye van azert hogy mindennek helye legyen,gyuloli a kaoszt,a rendetlenseget,szeret takaritani es ha leszakad a gombom akkor felvarrja,emellett remek sef,isten az agyban,es valojaban minden no ilyen ferfirol almodna.Ezzel szemben Mr.Garner trehany,nem tud fozni,es a rendrakas nala ugyanazt jelenti amit nalam,azaz ha tudjuk hogy vendeg jon mindent gyorsan bepreselunk az agytartoba.Teregetni ugy teregetunk,hogy szo szerint feldobjuk a zoknit a szaritora es ugy eszunk mint ket kisdiszno.Persze mi ezt roppant mulatsagosnak talaljuk,ejeken at azzal bosszantottuk egymast,hogyha az egyikunk eppen a kedvenc musorat nezte a masik atkapcsolt es igy tovabb.Rendszeresen kergetoztunk,o tanitott meg arra hogy meg lehet enni az almacsutkat amit azota is megeszek.Nem tudom pontosan hol,de valami megvaltozott.Elvorosodtunk ha egymasra neztunk,rendszeresen osszert a kezunk es nem huztuk el es igen uuuuuuugy neztunk egymasra ahogy csak a szerelmes emberek tudnak.Egyik ejjel azzal jott hogy valojaban en nem is szeretem a ferjemet,mert ra ugyanugy nezek es kulonben is a ferjem logikus,en pedig idealista nem illunk ossze.Finom kapcsolati melyfurasok.A volt ferjemmel egymas hata mogott rendszeresen egreciroztattak es kifiguraztak egymast,Mr.Garner folyton azzal jott a ferjemnek hogy ne nyomjon el engem,es sorolhatnam.Persze a volt ferjnek ebbol igen gyorsan elege lett es erzekeltette mindezt.Akkoriban mar regen dolgoztunk mindketten igy nem volt szuksegszeru nala lakni-de mi(o es en)nem akartunk szetkoltozni.Tudtuk hogy ez nem tart majd orokke,es minden egyes nappal kozelebb kerultunk az elvalashoz.Elkezdett nyilvanosan inni az en Mr.Garnerem sokat,folyamatosan,ha pedig ivott akkor rendszerint bogott,vagy orditott.En pedig csak fogtam a kezet es vigasztaltam es mondta hogy el fogom ot hagyni,es soha tobbet nem latjuk egymast.Ejjelente a sotet konyhaban gubbasztott magaban a hajgumimmal a kezeben,amit neki adtam.Reggel irtam neki egy cetlit mielott elmentem dolgozni hogy legyen szep napja es rajzoltam neki napocskat,meg mosollyejeleket es amikor hazaertem az iras eltunt,viszont a rajzok az asztalon maradtak egy koszonom neked cetli kisereteben.Amit azota is orzok.O pedig a szemem lattara tette el a rajzomat..imadta a rajzaimat,sokszor probalta megfejteni a nonfigurativ motivumok jelenteset.Volt olyan ejjel,hogy elalvas elott hallottam hogy sir es telefonal es az en nevemet mondja es azt hogy mindig hozza sietek munka utan,mert vele akarok lenni.En dohanyzom o nem,es amikor megkertem hogy hozzon nekem cigit a boltbol kozolte,hogy o elvbol nem vesz merget-mondja egy alkoholista.Fel oraval kesobb beallitott harom karton cigivel,hogy ezt mind nekem hozta es kozolte,hogy velem kapcsolatba mennyire szarik az elveire.Akkor volt a ferjemmel az elso hazassagi evfordulonk,es Tamas(nevezzuk igy a ferjet)fozott es megkinaltuk ot is.Matareszeg volt,igaz elotte is ivott es volt mar reszeg-de nem ennyire,ilyennek se elotte se utana nem lattam.Fogta a kezem,beszelt marhasagokat,aztan beleesett fejjel a tanyerjaba.Persze masnap bocsanatot kert es ugyanugy ugraltunk es kergetoztunk ahogy eddig.Aztan elkezdodtek a veszekedesek,ki akarta dobni a cipomet en pedig osszetornia  konyhajat.Orditoztunk dolgokon,mert nem tudtuk mashogy kompenzalni azt,hogy nem szerethetjuk egymast.Egy este kozolte atmegy a szomszedba mert mondta tetszik neki az uj csaj.Mintha fejbevertek volna,orulten fajt es aznap direkt hangosan szexeltem a ferjemmel,aztan lementem mintha mi sem tortent volna.Konnyes volt a szeme,es ugy bosszulta meg hogy ket oran at bomboltette a hifit.Aztan eldontottem hogy nem birom tovabb,beszeljunk rola,es berontottam hozza  a konyhaba es ket dadogasos pirulas kozott megprobaltam kinyogni hogy vonzodunk egymashoz.O halalos komolysaggal kozolte hogy nem,en tevedek,en pedig mondtam hogy jajdejo,mert en sem vonzodom hozzad ugyhogy akkor mi most itt lenni baratok.Ebben meg is egyeztunk es csodasan telt az aznap,ereztem hogy hazudott.Masnap hideg,huvos volt velem,aztan munkabol hazafele jovet amikor befordultam a kapun elkapta a karomat es ramszolt a baratja elott,hogy ismeteljem el amit tegnap mondtam neki.Mondtam hogy semmi koze hozza,miert kene elismetelnem.Mondta hogy jo rendben,de o ezt ma elmondja a ferjemnek(konkretan azt hogy en azt mondtam hogy vonzodunk egymashoz).Este pedig elmondta az exemnek,hogy en azt mondtam hogy o szexi.Eldurrant az agyam,es elkezdtem vele uvolteni,hogy en ilyet nem mondtam,se ma se tegnap most miert hazudik,meg legyel nagyfiu mondd el mi tortent erre o ramuvolt hogy mondd el te.Az exem pedig mindent tudott,en kiviharzottam.A konyhabol hallottam hogy miket mond,de az exem kozolte hogy o pontosan tudja hogy mit mondott a felesege,bla bla.Aztan elkezdett zokogni..(Marmint Mr.Garner).Mondtam hogy meg akarom olelni,mondta fuck off,ot csak a lanya olelheti meg,es akkor odarohantam es atoleltem,bocsanatot kertunk egymastol es I love u.Masnap jol telt..addig amig kozolte hogy van egy fontos telefonja az ugyvedjevel egy orat ker,addig nezzunk tv-t az emeleten.fel ora mulva ebbol mar semmire nem emlekeztem es ugy dontottem setalok egyet.Hipergyorsan es nema csendben feloltoztem,nem is talalkoztam vele es amikor kileptem volna az ajton hirtelen megjenet es elkezdett orditozni hogy ket lehetosegem van,vagy visszamegyek,vagy elmegyek de akkor kizar es ha megprobalok visszamenni akkor kihivja a zsarukat.Mondta 5 ig szamol.Kettonel azt mondtam hogy nem erdekelsz,es elmentem.Mindezt este 10-kor.Lelekben mar felkeszultem arra hogy az utcan alszom,amikor latom hogy az ex kozledik felem mergesen,mondvan menjek vissza mert azt uzente hogy ha nem megyek vissza kidob es tenyleg alhatok az utcan.Mondtam jo,csak az ex hozza el a salamat.O pedig azt mondta,hogy nem,azonnal menjek vissza mert ha en kinnt alszom neki szolidaritania kell es ahhoz hideg van.Visszamentem.Mr.Garner nekememesett hogy mit kepzelek magamrol,egyszer ker meg valamire es nem tudom betartani,kerjek bocsanatot.Nem kerek,leven nincs miert,nem zajongtam elmentem,erre ramorditott hogy egy k..tt sfej vagyok,amire az ex orditott ra,en meg vissza hogy szar alkoholista,mire o: hajnalban koltozzek el es tobbet nem akar latni.

Igyhat hajnalban elkoltoztunk egy baratunkhoz,es ra ket napra kivettunk egy hazat kettesben az exel.Mr.Garner meg aznap telefonalt zokogva hogy menjek vissza-de nemet mondtam.Az exferj bement az ottmaradt ruhakert,en kinnt alltam de majd megszakadt a szivem,latni akartam,megviszagsztalni.Allitolag a foldon fekudt es a nevemet kiabalta..kesz.Aztan ket nappal kesobb atmentunk ismert,mert az ex ottfelejtett par kovet,es vegre en is beleptem.Klasszikus nagyjelent,boges egymas hatan,aztan wc illatositot fujt az orromba es elkezdtunk kergetozni,birkozni,bunyozni es megint ugy neztunk egymasra hogy abban a vilag osszes szerelme es vagya benne volt.A ferj szolt rank hogy mennunk kell es en nem akartam de muszaj volt.

Aztan elkezdodtek az sms-ek a semmirol..hogy vagy ma,mennyire vagyok orult etc es 4 sms utan irt egy x-et(ami az angol sms nyelvben csokot jelent).es akkor elindult az x-ek kuldozgetese,meg mindig semmi lenyegirol nem esett szo,de az x ek csak ugy zuhantak egy semmitmondo mondat vegen.

Aztan egy novemberi reggel ahol en eppen dolgozni indultam osszefutottunk egy mellekutcaban.Meg sem tudtunk mukkanni,ott alltunk mint ket ovodas vorosen,felszegen,remego vegtagokkal mire vegre athivott masnapra kavezni.Tudtam hogy ha ategyek lefekszunk es minden amien hittem erkolcs,moral,etika a hazasgom elvesz es soha nem talalom meg azt a lanyt aki lenni szeretnek.Ott alltunk a  novemberi napsutesben,igent mondtam a randira,es elkoszontunk,tetovan o jobbra en balra.Aztan megfordultam,kialtottam,hogy Paul,varj! es odafitottam beleugrottam a nyakaba es megcsokoltam rossz Julia Robertskent ket kukat atszokkenve:-))Es akkor ott alltunk hosszu percekig es csak csokoltuk egymast vadul,aztan annyira lagyan ahogy senkivel meg soha..simogattuk egymas arcat..aztan rajottem hogy jesszumpepi ferjnel vagyok,innen el,es es csokot befejezve elkosozntem,o akkorat ugrott a levegoben mint egy hegyikecske,en is szokkentem es elfutottunk.

O igen,es jottek az sms-ek.Ridegen valaszoltam az osszesre,mondvan keptelen vagyok megtenni mert ferjnel vagyok es ha megteszem akkor minden osszeomlik es en magam is.Megertette es megsem.4 napig ostromolt,aztan abbahagyta es visszatertunk a hello hogy vagy napi mondatkorhoz,aztan felhiv az Eiffel torony alol,en csinaltam neki karacsonyi karkotot amit bosszubol ignoralt,aztan felhivott kijelzetlen szamrol es lekurvazott,aztan meglatott egy fiuval setalni es kerdore volt hogy ki az,mondtam csak barat,aztan telefonok a semmirol,kozli semmit nem jelentek,mondom az jo,mert koltozom Romaba,erre zokogas,miert teszem ezt vele,mondom kis hulye ez meg nem biztos,aztan felhivom,aztan ramordit hogy soha tobbe ne hivjam,dogolj meg nem hivlak,harom honap mulva ugyanazon a napon felhiv,kerdezi hogy vagyok,aztan irok neki hogy lecsereltem a szamomat,es adieau es vigyazzon magara,valasz X en vissza X.Aztan ellenorzom a regi szamom,6 nem fogadott hivas,visszahivom semleges semmi..aztan karacsony.Kuldtem neki egy cd-t a kedvenc szamaimmal,ami borzalmas,zenei izlesem olyan mint a Nagypapame,Everly Brothers waaaaaaaaaaaaaaaaa meg most sem hiszem el hogy el hogy elkuldtem.Felhivott Valentin napon,aztan mivel nem reagaltam felhivta az akkori ferjemet es nem szolt bele.Erre sem reagaltam.Aztan Juniusban felhiv,hogy ferjnel vagyok-e meg,es mivel ferjnel voltam elmondtam.Hatalmas csend kovetkezett.Tul nagy csend.Radobbentem hogy nekem surgosen el kell valnom kulonben elveszitem.Tul sokat vartam ra,tul sokat zokogtam utana,o is rengeteget szenvedett,tehat valas.Oktoberben megirtam neki hogy elvaltam,a valasz huvos kimert,annyira huvos es kimert,hogy nem is valaszoltam ra.Ket napja volt a szulinapom,es elotte egy nappal hivas,ismeretlen szam,felveszem,hallozok,leteszi.

Ez van most.En nem hivom ez az o meccse,magaval kell lejatszania,megis annyira nem tudom mit tegyek.Ket eve mindennap ra gondolok,o is ram es meg egy nap se mult el ugy,hogy ne jutott volna eszembe.

Love is a shit.

A bejegyzés trackback címe:

https://mrgarneresaszerelem.blog.hu/api/trackback/id/tr911613638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chipshop (törölt) 2009.12.21. 17:58:16

Megjelenik ez valahol?lat valaki?Hahhoooooo eltevedtem a rendszerben,rosszabb mint a matrix a csillaglehozas egyszerubb:-))De most komolyan,ez megjelent valahol,vagy csak irogatok,magamnak:-)Nem retorikai kerdes.Ha olvasol jelezz kerlek

Komikaze 2010.01.01. 01:26:16

köszönöm az élményt. buék :)

azallamenvagyok 2010.01.02. 09:03:34

szóhoz sem jutok, szintén:)

chipshop (törölt) 2010.01.02. 09:43:53

@azallamenvagyok: pedig igazan hetkoznapi eset,csak nem olyan hetkoznapian:-)))

azallamenvagyok 2010.01.02. 10:27:28

@chipshop: amíg eldöntöm, hogy ennek örüljek, vagy ne, lesz folytatás? :)

chipshop (törölt) 2010.01.02. 18:51:29

@azallamenvagyok: koztunk szolva remelem hogy nem lesz folytatasa,ez a valami ket eve tart es olyan mint egy betegseg,fuggoseg valami ami ratelepszik a lelkedre,az eletedre es nem hagy beken-es ez ranyomja a belyeget a hetkoznapjaidra etc.:-))Szoval szep megis kellemetlen erzes ez,es probalok tole viharos gyorsasaggal megszabadulni:-))Most pedig elolvasom a blogodat:-))

chipshop (törölt) 2010.01.02. 19:11:25

@azallamenvagyok: Olvastam toled,igaz nem sokat mert nem tudom kezelni ezt a vacakot,meg a sajat blogomat sem latom-maset meg nehezebb:-)Szoval igen hazasnak lenni borzasztoan nagy felelosseg.Akkora,hogy inkabb ki is leptem belole,mert ehhez fiatal vagyok-80 evesen is tul fiatal leszek a boldogtalansagra.
Nem vagyok egyutt Mr.Garnerrel sot,az sem biztos hogy valaha leszek,de nem is ez a lenyeg sokkal inkabb az,hogy nelkule kenyelembol,szeretetbol,halabol,sajnalatbol maradtam volna egy halalraitelt hazassagban es es uldoztem volna tovabb gondolatban a szivarvanyaimat,amik lassuk be jelenleg egy 165 centis,merges,alkoholista sundisznot testesitenek meg:-))Akivel szinten eltoltam volna az eletemet,igaz mashogyan,maskepp.Azt hiszem nekem tovabb kell mennem ,sot muszaj tovabbmennem,nem varhatok arra hogy Mr.Garner egyszer felno es leteszi a vodkat,vagy arra hogy odaall elem es bevallja hogy szeret-a sors ironiaja hogy ez be fog kovetkezni,komikus mododn akkor,amikor a legkevesbe sem fogom mar varni mindezt-sot.
Nem erzem ugy,hogy az eltelt ket ev szerelem es konnypazarlas lett volna,sokkal inkabb ugy hogy egy fajdalmas ut onmgamhoz,es ahhoz a felismeshez hogy a hazassagom egy crap.Neki kosznhetoen nem toltam el az eletem,de ennek az volt az ara,hogy ket evig erte szenvedtem,sirtam-igaz mindezt ugy(csak gyanitom)hogy o errol nem sokat tudott:-)Szoval most itt tartok,te hol?:-)

chipshop (törölt) 2010.01.02. 19:12:08

@azallamenvagyok: a fo kerdes lemaradt: te miert nem jutsz szohoz?:-)

azallamenvagyok 2010.01.06. 11:51:25

nem érzed úgy hogy ez a haladás valójában csak illúzió, és valójában csak egy helyben toporogsz?

fikanick 2011.01.11. 16:07:26

Baszki, ket kisgyerek. Az nem parkapcsolat, hogy az egyik patyolgatja a masikat, az anyuka-jatszas egy eretlen kisfiuval.

Mindenki abba szerelmesedik bele, ameddig eljutott sajnos :(

Analyzer 2011.02.24. 12:40:17

kedves fikanick (nomen est omen), hol van az megirva, hogy milyen egy parkapcsolat? es hogy csak olyan lehet? ket kisgyerek. es? en 32 voltam, mikor hasonlo tortent velem. tudod mit? olvass sokat, mondjuk shakespeare-tol kezdve Ian McEwan-n keresztul oriana fallaci-ig, ha mar nem volt szerencsed megelni, kisse formabontobb emociokat... aldasbekesseg! ;)

quador 2011.10.15. 10:51:56

Szerintem ez a történet szinte tökéletes tükörképe kompenzálásképpen a fiatal, ottlakásos bébisziterrel történő félrekefélésnek/beleszerelmesedésnek.
És mint az, ez is riasztó.

Anselmo 2011.10.16. 13:32:18

"Ejjelente a sotet konyhaban gubbasztott magaban a hajgumimmal a kezeben,amit neki adtam."

Ez nagyon jó. Én is éreztem már ilyet egy nővel kapcsolatban. Szerintem ülj fel a repülőre, és menj oda hozzá.

strand 2011.11.06. 10:18:46

"...mert ehhez fiatal vagyok-80 evesen is tul fiatal leszek a boldogtalansagra."

ennek az oldalnak ez az esszenciája. thx

chipshop (törölt) 2011.12.05. 16:49:46

@Anselmo: Azota nagyot fordult a vilag,decemberben megyek ferjhez-nem Mr.Garnerhez-es valahogy az egesz dolog elmult...Sok evbe telt amig "kijottem"ebbol a tortenetbol,de megerte,ugy erzem.A dolgok nem tortennek veletlenul,neha tok mindegy mennyire akarsz valakit,a Karma mashogy gondolja es ezzel olykor megmenti elhibazni keszult eleted.Persze van hogy eszembe jut meg ma is,felhivnam,hogy hogy van,de valamiert nem megy:-)

Vizimazsom 2012.04.16. 16:28:11

A történet teljesen átélhető, talán mert hasonlót, ha nem is ilyen intenzíven, de magam is átéltem. Csak az exedet, az akkori férjedet nem értem. Nem látta, mi van, mi készül, mi feszül köztetek? Annak alapján, amiket leírtál én pár napon belül összecuccoltam volna a betyárbatyut, és elhúztam volna onnan asszonnyal (veled:) együtt.

chipshop (törölt) 2012.04.19. 17:21:49

@Vizimazsom: Abszolut jo kerdes.Anno azt mondta,h o elobb tudta,h szerelmes vagyok mint en magam(mashogy nem tudom megfogalmazni,azert remelem ertheto:-)),ennek ellenere maradtunk.
Ebben szerintem az is szerepet kapott,h az ex ferj meg volt gyozodve arrol,h nem csalom meg-es a csokot leszamitva igaza volt:-)Vannak emberek akiket em erdekel kulonosebben a ferjuk/feleseguk,ettol nem jobbak vagy rosszabbak masoknal-csak mas az ertekrendjuk:-))Ha en vagyok a ferfi,csakugy mint te 3 nap alatt berakom a nomet a batyumat es szublimalunk:-))

Vizimazsom 2012.04.20. 13:19:35

@chipshop: Jól fogalmaztál, érthető. :) Viszont elgondolkodtató. Nem is az, hogy mit kerestetek egymás mellett ilyen eltérő értékrenddel, mert erre még magamtól is tudok válaszolni. De hogy van az, hogy van melletted valaki, aki a párod, és aki tétlenül figyeli a Te vergődésedet, miközben tudja, hogy a megváltást jelentő lépést úgysem teszed meg. Ha tudja, látja, hogy szerelmes vagy, akkor fel kellett volna oldoznia, engedni repülni, aztán ha onnan visszatérsz, visszafogadni (vagy nem - ha magamból indulok ki), ha meg nem térsz vissza, akkor tudni, hogy megtaláltad a helyed, vagy legalábbis rájöttél, hová nem tartozol (hozzá). Mire ezt leírtam, rájöttem: ha valakit ennyire "nem érdekel" a párja, akkor az nem egyszerűen más értékrend a szememben, hanem igenis hiba, a másikkal szemben elkövetett bűn.
Meg aztán mi az, hogy úgysem csalod meg? Szerintem megcsaltad. Lélekben elhagytad őt, és egy másik férfiba lettél szerelmes. Pont. Szerencsére olyan korban és helyen élünk, ahol erre azt lehet mondani: ilyen az élet. Persze akkor, ott ezt felismerni, okos, jó döntéseket hozni piszok nehéz, több ilyen meg aligha esik meg az emberrel egy életben. Így marad az utólagos bölcselkedés a magam vagy a más sorsán. :)

chipshop (törölt) 2012.04.23. 11:42:32

@Vizimazsom: Egyetertunk,ha ez velem tortent volna meg,en is hagytam volna ot "szarnyalni" mert ha valoban mi vagyunk egymas "vegzetei"(de hulye szo,ismet-))azaz dolgunk van egymassal,akkor visszajon(mas kerdes,hogy en nem fogom varni,leven nem vagyok hajlando egy olyan kapcsolatban elni,ahol olyan elvek mint a huseg,nem magatol ertetodoek.Regimodi vagyok,nekem ez szamit).Ha pedig nem,akkor az azert jo mert kiderult.Tipikus "Kinai Lo"esete.Nem tudom a volt ferjemet hibaztatni,mert velem nagyon nehez letezni.

Eddig barkivel voltam egyutt,mindenkibol elojott az apai oszton,mert valamiert azt a benyomast keltem,h rolam gondoskodni kell(mikozben nem,nem kell).Abszolut vidam lelek vagyok,meg almomban is rohogcselek(de tenyleg),meg mindig rajzfilmeket nezek,es ha az utcan latok egy embert aki mondjuk Dumbo-nak oltozott,akkor valamiert elfelejtem,h hany eves vagyok es beleugrom a nyakaba,igaz elotte meg kiabalok egyet,h "waaaaaa Dumbooo".Nem sorolom,tele vagyok ilyen attitudokkel,mindenkivel leallok beszelgetni,a multkor egy egesz indiai csaladot invitaltam teara,miutan veletlenul a kislanyuk labara leptem,es ebbol egy tokjo beszelgetes kerekedett.Nem voltak eppen szegenyek,de osszepakoltam neik egy gyumolcskosarat par szelet csokival meg aznap,es tokjo volt nezni,h nekik ezek a kis dolgok mennyit jelentenek,es milyen jo adni.
Neha olyan egyszeru boldogga tenni embereket.
Ebbol a ferjem annyit fogott fel,h beengedtem idegeneket a lakasba,adtam nekik kajat mikozben nalunk sem a hangyak hordjak ossze a penzt(de mivel jol keresek megengedhetem,akkor meg nem tokmindegy?-))es kulonben is miert allok szoba idegenekkel:-))
Szoval szerintem volt benne egy nagy adag felsz attol,h mi lenne velem nelkule(boldogsag:-)),masreszt nem bizott Mr.Garnerban aki par nojet mar osszeverte alkohol hatasa alatt,plusz a szuleimnek is megigerte hogy vigyaz ram.Talan ha egy erosebb,talpraesettebb no lennek,akkor mashogy alakult volna,de ma mar azt mondom szerencsere ez igy volt jo.

Egyebkent teljesen igazad van,lelekben megcsaltam.Rengeteg dologra rajottem azota,az egyik az,hogy ha valakit beengedek a szivembe,az neha orokre ottmarad,a masik pedig az,hogy a lezaratlan dolgok,mindig visszajonnek(gondolat formajaban).

Hidd el,abszolut szerencses vagy,ha nem voltak meg ilyen "elmenyeid",ezeket csak olvasni jo,megelni mar nem feltetenul:-)))

Atisz 2012.04.23. 11:47:18

@chipshop: Honnan ez a határtalan rajongás Dumbo iránt? :D

(vagy csak 1 példa volt?)

Vizimazsom 2012.04.23. 16:36:07

@chipshop: Most csak erre reagálnék: "Hidd el,abszolut szerencses vagy,ha nem voltak meg ilyen "elmenyeid",ezeket csak olvasni jo,megelni mar nem feltetenul"
Lehet, hogy van, aki szerencsésnek érzi magát, ha az élet megkíméli őt az ilyen "élményektől", de én nem véletlenül szóltam hozzá a bejegyzésedhez. Szerintem irigylésre méltó, akinek ilyen intenzív élményei vannak szerelemben, barátságban, gazdagabb, sokszínűbb egyéniség és még inkább azzá válik ezen élmények átélése után. Persze ezeknek az útkeresős élményeknek is megvan a maguk ideje, amit aztán másféle élmények, a családépítés, gyereknevelés élménye kéne, hogy kövessen, és szerencsés az, aki e kettőt megfelelő sorrendben tudja végigvinni az életén (a fogalmazásomból talán kiderül, hogy ez nekem nem igazán sikerült, már két gyermekem volt, amikor a nagy szerelem felforgatta az életemet, és sajnos a gyerkőceim életét is, bármennyire is igyekeztem ezt feléjük a minimálisra csökkenteni). Szóval szerintem inkább az a szerencse, ha ezek az "élmények" életed megfelelő szakaszában találnak meg, és persze ha utána te is megtalálod azt, akivel könnyű a - számomra is magától értetődő - hűség.

chipshop (törölt) 2012.04.24. 12:25:40

@Atisz: Ez csak egy pelda volt,ez barmelyik Disney karakterre igaz,kiveve Malackat,Nyuszit es a Baglyot.:-)))))

chipshop (törölt) 2012.04.24. 12:40:21

@Vizimazsom: Igy mar ertem-es ambivalens modon-egyetertek veled:-))Amikor a nagy szerelem betoppant akkor hazas voltal?Elvaltal miatta esetleg?Ne haragudj,h ilyen temakba ismeretlenul is "belekerdezek"de ez hozzatartozik kivancsi termeszetemhez:-)Abszolut igazad van,az egy csodalatos dolog tud lenni,amikor x ev erzelmi hullamvasut utan az ember tartosan boldog tud lenni valakivel,nevelgetnek gyerekeket,es nem dul mar bennuk az erzelmi adrenalin vadaszat(altalaban ez eredemenyez megcsalast).Gyakorlatilag 14 eves koromtol kezdve folyamatosan szerelemes voltam,csak mindig masba:-)Volt minden,az onsorsronto drogos vilagcsorotol kezdve a Maseratti tulaj milliomosig,volt nos,nem nos,volt szkeloris multiplexben szenvedo,volt modell,testor,alkoholista,tudos,a legfiatalabb 17 a legidosebb 58,volt ujsagiro,autoversenyzo...vegtelen lista:-)))Komolyan,leirni is sok,megelni meg tobb es mindegyiket szerettem-es mindegyiket mashogy.Mashogy szeretunk 18 es mashogy 30 evesen.Mindegyik hatalmas emlek,es a legtobbjukkel a mai napig beszelunk olykor,azota ok is megtalaltak a megfelelot,lettek gyerekeik,helyreallt az eletuk:-))Pont ket honapja voltam egy 12 evevel ezelotti exem eskuvojen,es olyan jo volt latni,h vegre boldog:-))Semmit nem bantam meg,es hihetetlen szerencses vagyok,hogy ennyi embert szerettem-es ennyi ember szeretett.Megis,Mr.Garner kiemelkedik ebbol a listabol,azert mert vele nem teljesult be a kapcsolat,amikor pedig beteljesedhetett volna,addigra elmult.

Szerintem szerencses vagy egyreszt mert vannak gyerekeid(nekem nincsenek)es mert vegulis megtalaltad a nagy szerelmet.Az emberiseg 70 szazaleka megtalalja,de vagy nem ismeri fel,vagy nem erdekli,es elsetal.

Vizimazsom 2012.04.27. 16:37:42

@chipshop:
"Amikor a nagy szerelem betoppant akkor hazas voltal?Elvaltal miatta esetleg?" Igen és igen. És - ahogy írtam - volt már két gyerkőcöm. Azóta született még egy. Nehéz sztori ez. Nemcsak nekem, minden benne szereplőnek. Volt benne bulvárbotrányba illő elem is, romantikus kalandos fordulatok, minden.
"Gyakorlatilag 14 eves koromtol kezdve folyamatosan szerelemes voltam..." Nem lehet könnyű téged elfogadni a múltaddal együtt, de azt hiszem irigylésre méltó az a férfi, aki mellett lehorgonyzol majd. :)
Még sok-sok kérdésem lenne hozzád, gondolataid újabb gondolatokat ébresztettek, roppant izgalmas, sokszínű egyéniség vagy, de ebben a formában beszélgetni nem igazán nyerő. Úgyhogy a továbbiakban már csendben figyelem tovább a blogodat, hátha mesélsz még valamit magadról.
süti beállítások módosítása